Wij lazen een interview zodat jij het niet hoeft te doen: Nick Tershay

Iedere week lezen wij een interview zodat jij het niet hoeft te doen. Want het was heel saai, want het was heel lang, want het was best grappig. Of gewoon omdat we het zelf het delen waard vonden.
In deze aflevering: Nick Tershay (Diamond Supply Co.) vertelt je hoe je een merk opricht.

Nick is de oprichter van Diamond Supply Co. en geeft in dit interview een handig stappenplan. Of er nog wat uitkomt waar je zelf nog niet achter bent? Neen. Moraal van zijn verhaal?

Stap 1: Doe iets waar je een beetje passie voor hebt.
Stap 2: Zorg dat je een (kleine/leuke/gezellige/lieve) following hebt.
Stap 3: Wees kieskeurig met collabs (maar hij bedoelt eigenlijk dat je collabs net even de juiste timing nodig hebben zodat die hele mensenmassa je product ziet).
Stap 4: Wees kieskeurig met celebs (maar hij bedoelt eigenlijk dat je dat juist niet moet doen, omdat iedereen alleen maar kijkt naar wat Justin Bieber draagt).
Stap 5: Blijf groeien.

Oke, Young Entrepeneur, inschrijven doe je hier en GO!

Het hele interview is hier te lezen.